tisdag 19 juli 2011

Ny bräda!

När jag först såg den nya Switchblade från LandYachtz blev jag förälskad.
Jag visste att jag MÅSTE ha den. för ungefär 2 veckor sedan köpte jag den och den är helt magisk.



Det lilla jag har åkt på den än så länge har den verkligen visat sig vara skönare än vad jag förväntat mig.
Absolut att rekommendera för dig som vill åka lite snabbare eller bara ha en sjukt grym freeridebräda.
Exceptionell för standup slides, konkaven (den skålade formen) på brädan gör under för ett riktigt bra grepp om brädan, det är nästan som att ha bindningar på sig!
Jag tror att det ska mycket till för att du skall glida av brädan.

Min Setup
Bräda: LandYachz Switchblade
Truckar: 8/52 Grizzly truckar
Hjul: LandYachtz Monster Hawgs 78A 75mm
Kullager: SKF Speed skate Downhill

Som sagt än så länge är jag sjukt nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar