torsdag 5 augusti 2010

Smögen Lifeonaboard Meet

Tjenare den 18 juli var det Lifeonaboard longboard meet i smögen.
Riktigt trevligt att träffa folk och åka bräda! Roligt arangemang med tävlingar och bara ha det gött.
Det var en slidetävling som gick ut på att slidea längst som jag vann (8m) Vinnaren vann dessa:

Sedan var det en till tävling med hippie jump, som jag inte kunde vara med på då jag prövade göra ett hippie jump, landade fel och som det kan gå:







Riktigt rolig dag iaf med goa grabbar/tjejer, sol och brädåkning!

Edit: Köpt en ny bräda!
Apex 37!
Ringde boardlife och det visade sig att dom fick in en enda komplett bräda precis på morgonen, jag fick hoppa över alla 100 i kö på den brädan och fick den hemskickad! Köpte dock ingen triss lott den dagen, men jag är sjukt nöjd med brädan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar